Zahtev za telefon možete podneti on-line ili telefonom na broj 9813.
Zahtev za preseljenje već postojećeg broja morate podneti lično (spisak kancelarija korisničkog servisa).
Mislim da je dobro da što pre što više nas podnese zahteve, ukoliko stvari dobro krenu sa opštim radovima (povezivanjem zgrade na mrežu), lakše će biti da se odmah povežu svi koji su podneli zahtev.
Predrag Stanojević
Korisni linkovi
- Biblioteka "Vuk Karadžić" (Novi Beograd)
- Dom zdravlja Novi Beograd
- Elektrodistribucija Beograd
- Fondacija za rešavanje stambenih potreba ...
- Forum skupština stanara opštine Novi Beograd
- Grad Beograd
- Grosii Engineering
- JKP Beogradske elektrane
- JKP Beogradski vodovod i kanalizacija
- JKP Gradska čistoća
- JKP Gradsko zelenilo
- JKP Infostan
- Predškolska ustanova 11. april (vrtići i jasle)
- Radijus Vektor
- Rashodi zgrade
- Skupština opštine Novi Beograd
- Uplate stanara
27. 5. 2008.
Zahtev za telefon
Ознаке:
zahtev za telefon
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
2 коментара:
Ja sam vec dva puta pokusala da se on-line prijavim, ali mi se pojavi zabrana:There is a problem with this website's security certificate.
The security certificate presented by this website was not issued by a trusted certificate authority.
Security certificate problems may indicate an attempt to fool you or intercept any data you send to the server.
We recommend that you close this webpage and do not continue to this website.
Click here to close this webpage.
Continue to this website (not recommended).
More information
If you arrived at this page by clicking a link, check the website address in the address bar to be sure that it is the address you were expecting.
When going to a website with an address such as https://example.com, try adding the 'www' to the address, https://www.example.com.
If you choose to ignore this error and continue, do not enter private information into the website.
For more information, see "Certificate Errors" in Internet Explorer Help.
Bez obzira, formular sam popunila, ali nisam dobila povratni mejl. Sada nemam pojma da li je to uspelo....
Pomoc?
Sve naj, D.Fulgosi
Nama su u Telekomu preporučili da ipak odemo lično, kad već moramo da damo ličnu kartu na uvid, a tako je i sigurno da je molba prihvaćena.
Постави коментар