5. 7. 2008.

Zapisnik sa sednice Skupštine zgrade BZĐ123b 29.06.2008.

Skupštini zgrade Bulevar Zorana Đinđića 123b održanoj 29. juna 2008. godine prisustvovali su predstavnici stanova 02, 03, 06, 07, 10, 11, 13, 16, 21, 23, 24, 25, 27, 29, 30, 31, 32, a svoje odsustvo zbog objektivnih razloga najavili su stanari stanova 09, 15 i 17. S malim zakašnjenjem -- posle prozivke -- došli su i stanari iz još nekoliko stanova, koji, nažalost, nisu uvedeni u ovu evidenciju.
Zaključci i odluke
1. Zajednički fond zgrade
U zajednički fond zgrade za sitnije popravke i druge troškove svaki stan uplaćivaće 250 dinara mesečno.
2. Održavanje čistoće
Redovno čišćenje zgrade (jednom nedeljno + generalno čišćenje jednom mesečno) započeće 1. septembra, kada će -- najverovatnije -- biti završeni svi krupniji građevinski i drugi radovi po stanovima i ono će biti organizovano u saradnji s drugim ulazima naše zgrade; troškovi za to čišćenje trebalo bi da iznose oko 300 dinara mesečno, pri čemu će pre prvog čišćenja morati da se sakupi nešto veća suma za nabavku potrebnih sredstava. U septembru će biti organizovano i generalno čišćenje zgrade, koje će obaviti za to specijalizovano preduzeće, a koje će se posebno platiti (između 500 i 800 dinara po stanu). Tokom jula i avgusta biće organizovano osnovno čišćenje hodnika, koje će se plaćati između 100 i 200 dinara po stanu tokom ova dva meseca (zavisno od troškova). Pozvani su svi stanari čiji su majstori ostavljali šut i drugi otpad oko zgrade da ga odnesu, a stanari su se dogovorili da se u septembru organizuje i detaljno čišćenje ovh mini-deponija.
3. Korišćenje zajedničkih prostorija i njihovo obezbeđenje
a) Slomljena brava na ulazu u ostave stanara biće zamenjena rezom i katancem koji će se otključavati postojećim ključem.
b) Na vratima na ulazu u podrumske prostorije biće promenjen cilindar, koji će se takođe otključavati ključem koji je većina stanara već napravila, tj. za ulazak u prostoriju sa stanarskim ostavama.
c) Predsedniku Skupštine zgrade javiće se stanari koji žele da koriste prostoriju za bicikle i oni će podeliti troškove oko nabake / izrade stalka za bicikle. Stanari koji kasnije budu želeli da koriste ovu prostoriju uplatiće ovu sumu u zajednički fond zgrade.
d) Nije donesena nikakva odluka o korišćenju vrlo velike sušionice dok se ne utvrdi da li ima stanari koji su zainteresovani za sušenje rublja u njoj. Konačna odluka o korišćenju ove prostorije biće donesena u septembru.
e) Trokader će se prvenstveno koristiti za održavanje čistoće u zajedničkim prostorijama zgrade, a moći će da ga koriste i stanari koji budu imali potrebu da u njemu operu neku veću stvar (ključ se nalazi kod predsednika Skupštine).
f) Ključ od vodomera i glavnog ventila nalazi se kod predsednika Skupštine zgrade, a biće napravljena još dva ili tri i oni će se nalaziti kod stanara koji se za to jave zbog moguće potrebe da se voda zbog ozbiljnih kvarova mora hitno zatvoriti. Momentalno taj ključ poseduju i šef gradilišta Aca Nikolić i radnik kojeg svi znaju pod imenom Džaja.
g) O mogućim načinima upotrebe zajedničke terase na šestom spratu dogovrićemo se naknadno. Prvi predlog je da zajednički nabavimo plastične stolove i stolice, koje bi svi mogli ravnopravno da koriste. Rasprava o tome može se nastaviti na ovome blogu.
4. Protivpožarni aparati i šmrkovi
Protivpožarni aparati i šmrkovi biće postavljeni na svoja mesta u septembru, a svi stanari prihvataju solidarnu odgovornost s predsednikom Skupštine stanara za njih (u slučaju krađe).
5. Zaključavanje zajedničkih vrata
Ulaz u zgradu počeće da se zaključava 1. septembra, kada se završe grubi radovi u stanovima. O zaključavanju vrata na pojedinim spratovima dogovoriće se stanari svakog sprata posebno.
6. Informacije
a) Predsednik Skupštine zgrade uputio je Predškolskoj ustanovi "11.april" spisak dece koja bi se upisala u vrtić u dvorištu naše zgrade. Za sada nema zvaničnih informacija o tome kada će vrtić početi da radi (nezvanične informacije: početak septembra ili oktobra).
b) Pošto (prema nezvaničnim informacijama) preduzeće koje je postavilo lift još uvek nije isplaćeno, a i veliki broj stanara još se nije uselio, lift najverovatnije neće moći da bude pušten u upotrebu pre 1. septembra. Stanari koji zbog toga imaju objektivne i ozbiljne probleme razgovaraće o tome s predednikom UO Fondacije.

Нема коментара: