23. 5. 2008.

Osnivačka Skupština stanara naše zgrade


Drage komšinice i komšije,

kao što sam na jučerašnjem sastanku obećao, postavio sam blog koji bi
— u skladu sa značenjem ovog termina — trebalo da predstavlja web dnevnik života u našoj zgradi. Na njemu će svako od stanara moći da iznosi svoje predloge, ideje, zamerke, obaveštenja i sve drugo što smatra da je interesantno ili važno za sve nas, ili bar deo nas koji u ovom ulazu živimo. Nadam se da ćete biti dosta aktivni u ovoj komunikaciji i da ćemo tako svi doprineti boljem i lepšem životu u novim stanovima.

Želeo bih da vas podsetim na ono o čemu smo juče razgovarali na osnivačkom sastanku Skupštine stanara (istovremeno i da obavestim one koji iz /ne/opravdanih razloga njemu nisu prisustvovali).

Pošto niko od prisutnih stanara nije želeo dobrovoljno da se prijavi da prvi obavlja funkciju predsednika Skupštine, neko je (na moju žalost, a njegovu sreću, ne sećam se ko) predložio da taj prvi izbor izvršimo kockom. Kako sam ja uvek imao nešto više sreće u ljubavi, kocka me ni ovoga puta nije htela, tako da se magično brojanje zaustavilo na meni. Zbog toga mislim da je potrebno da vam se predstavim. Zovem se Predrag Stanojević, živim u prizemlju, stan br. 2, predajem na Katedri za srpsku književnost sa južnoslovenskim književnostima Filološkog fakulteta u Beogradu, trudiću se koliko god je u mojim moćima da prve dane i mesece boravka u novim stanovima učinim što boljim svima nama, prevashodno u vezi sa uključivanjem naše zgrade i svakog pojedinačnog stana u normalne tokove života. I siguran sam da ćete mi svi vi u tome pomoći. Za početak, molim sve one koji to još uvek nisu učinili da mi se jave na gornju e-mail adresu s podacima o stanu i stanarima koji u njemu borave, potrebnim za spisak stanara koji bi valjalo istaći na za to predviđenom mestu.

Govorilo se, zatim, o načinu postavljanja kuhinjskog aspiratora, odnosno, o mestu na koje bi se moglo izbaciti njegovo izduvno crevo. Ako sam dobro razumeo diskusiju koja se vodila, o tome još uvek nismo ništa zaključili, pa zato molim sve one koji smatraju da imaju dobar predlog za to, da ga iznesu na ovom blogu.

Razgovarali smo o nalaženju kablovskog provajdera, pa je komšija Predrag Ilić preuzeo na sebe obavezu da sakupi nekoliko ponuda, koje ćemo na blogu prezentovati i nakon toga organizovati elektronsko glasanje (verovatno prvo u zemlji Srbiji!) o izboru provajdera.

Bilo je reči i o uređenju zelenila, pa je mnogopoštovani komšija Zoran Marković (bez kojeg bi ova zgrada sasvim sigurno još stajala nedovršena, a mi uredno plaćali kirije svojim dosadašnjim stanodavcima) pomenuo da o tome brine neka komšinica, čije ime, nažalost, nisam čuo, pa bih je molio da se sama javi i izvesti nas kako tu teku stvari.

Bilo je reči da će uskoro staza sa zadnje strane naše zgrade (prema autoputu) biti zatvorena rampom
naravno, kada završimo sa useljavanjem (za mesec ili nešto više dana).

Lift bi trebalo da se pusti u pogon takođe pošto se završi useljavanje poznato vam je, pretpostavljam, da službe za održavanje liftova nisu spremne da daju garanciju za njega ako se njime svakodnevno prevoze mnoge i teške stvari, kako se to pri useljavanju obično čini. Ja sam preuzeo na sebe da se raspitam o preduzećima koja se time bave, pa kada saznam nešto više o njihovim uslovima, obavestiću vas o tome. Za početak, čuo sam da Infostan to ne radi na najbolji način i da je bolje naći neko privatno preduzeće. Ukoliko neko ima više saznanja o tome, molim ga da me obavesti.

Dogovorili smo se da od nedelje, 25. maja, počnemo da zaključavamo ulaznu kapiju, nadajući se da će dotle te ključeve svi napraviti.

U vezi s tim, mislim da ćemo se svi složiti da Infostan veoma loše održava higijenu u zgradama u kojima to čini, pa predlažem da tu stavku odbijemo, a ja bih se, takođe, potrudio da nađem neko preduzeće koje to radi kvalitetnije.

Ovaj post je već prešao pristojnu dužinu, pa ću ga zato ovde završiti svestan da nisam pomenuo baš sve stvari oko kojih smo razgovarali i zamoliti one koji smatraju da sam nešto bitno ispustio to sami objave.

Sa srdačnim pozdravom svim komšijama, vaš nevoljni predsednik Skupštine,

Predrag Stanojević

1 коментар:

Горан Анђелић је рекао...

Poštovane komšije, znam da je deo vas nestrpljiv da prekroji raspored u stanu, ruši, buši, zida, postavlja aspiratore i klime. Na našem prvom sastanku neko je neoprezno prokomentarisao da u vašim stanovima možete da radite šta hoćete i bez pitanja. Ja bih još jednom pozvao na oprez. Ne budite brzopleti, razmislite o problemu, obavezno potražite savet stručnjaka ako vam je nešto nepoznato. Noseći zidovi, instalacioni kanali, komšijski prozori... Nemojte od malog problema da napravite mnogo veći sebi, ali i drugima. Dimnjački kanal je dobra ideja za aspiratore i koliko sam shvatio svi smo se složili, ali bih voleo da nam projektanti skrenu pažnju na moguće probleme.
Niko vam ne može braniti da u vašim stanovima uradite prepravke, ali što se tiče zajedničkih površina i izgleda zgrade, treba da vodimo računa o kulturi stanovanja i imamo obzira prema ostalim stanarima.
Svima želim puno uspeha u predviđenim radovima i opremanju.